U als ondernemer heeft het waarschijnlijk altijd druk. 24/7 staat u klaar voor het bedrijf, en zorgt dat alles goed loopt. Het is heel leuk om zelf een bedrijf te hebben, maar er komt wel wat aardig werk bij kijken. Gelukkig nemen de werknemers al heel veel werk uit handen, maar u moet wel zorgen dat alles op rolletjes blijft lopen.

Klanten zijn het belangrijkst voor de organisatie. Zonder klanten kan het bedrijf niet niet bestaan, omdat er geen inkomsten binnen komen. De klanten moet u dus goed behandelen. Als ze goed worden behandeld blijven ze ook bij je. Maar hoe zorgt u dat de klanten tevreden zijn? Klanten willen graag goed bediend worden en de service moet duidelijk en makkelijk zijn. Er zijn genoeg concurrenten waar de klant ook heen kan gaan, als hun iets niet bevalt. U moet moeite doen voor de klant, en zo zouden ze het ook terug doen. Maak buiten de deur afspraken met de klant, het is altijd goed om persoonlijke contact te hebben. En zorg dat de telefoonservice goed is als er iemand belt. Dit kan nog wel eens een probleem zijn. Grote bedrijven hebben vaak een telefoniste, die alle telefoontjes opneemt. Zo is het zeker dat alle telefoontjes wordt opgenomen. Maar voor kleinere bedrijven is dit vaak wat te duur. Maar als ondernemer bent u ook altijd druk aan het werk, en hebt dus soms geen tijd om een telefoontje op te nemen. Maar een telefoontje missen kan eigenlijk niet, straks was het een belangrijke klant en die heb je dan gemist.

Een oplossing voor dit probleem is een inbound callcenter. En dan denkt u, huh? een callcenter. Dit zijn interne callcenters en komen niet met reclame en aanbiedingen. Deze zorgen dat alle telefoontjes worden opgenomen en het wordt professioneel afgehandeld. Zo heeft u meer tijd voor het bedrijf en worden de klanten goed geholpen.

 

http://www.bizziphone.com