De kamervraag
Image default
Aanbiedingen

10 tips voor wat een website voor uw bedrijf moet zijn

website laten maken

Als uw pagina op internet is gestopt in het stadium “hallo vanaf 2002!”, Is het tijd om dit artikel te lezen.

Maak een degelijke mobiele versie van de site

Hoe een website te maken: desktopversie op een mobiele telefoon

Links staat een leesbaar mobiel artikel. Aan de rechterkant is een poging om de desktopversie van de site in een mobiele browser te openen.

Volgens statistieken Zoals voorspeld (op basis van talrijke onderzoeken en statistieken van mobiele e-commerce), kwam mobiel verkeer net zo veel voor als desktopverkeer dat werd verzameld door OuterBox, meer dan 79% van de gebruikers bezoekt sites en doet aankopen vanaf mobiele apparaten, niet vanaf desktop. Tegelijkertijd heeft 84% moeite met aankopen in mobiele versies en 40% gaat na een negatieve gebruikerservaring naar de middelen van concurrenten.

Het is erg onaangenaam als een bezoeker een mobiele site opent, en het ziet er slecht uit en werkt slecht. Het is onwaarschijnlijk dat de gebruiker met moeilijkheden omgaat, herhaaldelijk op knoppen klikt of in een niet-intuïtieve interface ronddwaalt – het is gemakkelijker voor hem om naar een andere site te gaan.

57% van de ondervraagde internetgebruikers zegt dat ze een merk met een lelijke of lastige mobiele website niet zullen aanbevelen aan vrienden.

Het is nog erger als u de website van het bedrijf op een smartphone opent en ziet dat deze simpelweg geen mobiele versie heeft. Het is gek om met je vingers in en uit te zoomen op de volledige versie in de browser om op zijn minst iets te zien.

Het is statistisch waarschijnlijker dat uw klanten met u communiceren vanaf een tablet of smartphone in plaats van vanaf een desktopcomputer. Mobiele bezoekers zijn kieskeurig en zullen niet aarzelen om naar de competitie te gaan als uw site hen de minste hoofdpijn bezorgt.

Zorg er dus voor dat uw site een goede mobiele versie heeft of zelfs een speciale app. Het moet ontworpen zijn om zich intuïtief aan te passen aan elk apparaat. Zorg ervoor dat alle knoppen en elementen op de pagina comfortabel zijn om met uw vingers mee te werken.

Verzin een pakkende naam

Een eenvoudige, duidelijke, gedenkwaardige domeinnaam is erg belangrijk voor uw website.

Het juiste domein in handen van een ervaren team vergroot het vertrouwen in het bedrijf van klanten en partners, verhoogt de efficiëntie van de gebruikersconversie en ROI en verlaagt de virale marketingkosten.

Het vinden van een onbezette en welluidende naam is niet eenvoudig, maar je moet het proberen. Onthoud dat hoe korter het is, hoe beter: dit maakt het gemakkelijker om te onthouden en de adresbalk in te voeren. De bekendste sites ter wereld zijn Google, Facebook, Twitter, Instagram. Wat verenigt ze? Dat klopt, hun namen zijn gemakkelijk in gedachten te houden en af ​​te drukken. Het is ook belangrijk dat de naam gemakkelijk hardop kan worden uitgesproken.

Hierdoor is het woord Google al lang veranderd in een werkwoord “google”. Vermijd spelfouten. Natuurlijk zijn er bekende sites met opzettelijk verkeerd gespelde namen als Flickr en Tumblr, maar dit is alleen toegestaan ​​voor zeer grote bedrijven. Als u een auto-onderdelenwinkel heeft, zullen dergelijke fouten in de naam van de site er belachelijk uitzien.

Een grote knop waarop je kunt klikken, en het is gratis, is goed.

Je opent Dropbox of Evernote en klikt direct op de Download-knop. Ga naar Instagram – en klik op “Registreren”. U hoeft niet lang naar iets te zoeken of na te denken. Waarom? Omdat deze sites effectief aanzetten tot actie met hun CTA-elementen.

Call to Action (CTA) of “Call to Action” is het element dat de gebruiker aanmoedigt om uw services te gebruiken. Dit zijn bijvoorbeeld knoppen als “Abonneren”, “Downloaden”, “Bestellen” of “Kopen”.

Soms bezoekt u de site van een onbekend bedrijf, vindt u geen enkel CTA-element en begrijpt u niet wat de bron u biedt. Dienst verlenen? Een artikel verkopen? Aanmelden voor de nieuwsbrief? Wat doen ze daar?

Plaats de relevante knoppen direct op de startpagina zodat de bezoeker er niet lang naar hoeft te zoeken. Leg de bezoeker eenvoudig en duidelijk uit wat er gebeurt als hij op het CTA-element klikt.

Als je een coole internetservice hebt gemaakt, laat het dan mogelijk zijn om je na het laden van de site met één klik te registreren. Als u slotenmakersdiensten aanbiedt, maakt u de knop “Bel de wizard” vlak voor de ogen van de gebruiker. Het is niet nodig om CTA-elementen onder aan de pagina te verbergen, omdat niet alle bezoekers geduldig genoeg zijn om helemaal naar het einde te scrollen.

Maak navigatie eenvoudiger

De navigatie van de bedrijfssite moet duidelijk zijn

Boven – tabbladen met koppen, aan de rechterkant – zoekknoppen en log in op uw account. Je raakt niet in de war.

Toegang tot informatie, diensten en aankopen moet gemakkelijk zijn. Idealiter zou de gebruiker helemaal niet moeten nadenken hoe hij iets op uw site kan vinden.

Je merkt vast dat de overgrote meerderheid van de sites is afgestemd op een vergelijkbaar patroon. De zoek-, registratie- en login-knoppen staan ​​bijvoorbeeld altijd rechtsboven. U kunt met de tabbladen bovenaan wisselen tussen de hoofdpagina’s met informatie. En social media-knoppen en zakelijke details zijn onderaan geplaatst. Vind het wiel niet opnieuw uit, want als de gebruiker uw site intuïtief onbegrijpelijk vindt, zal hij deze verlaten.

Plaats niet meer dan vijf tabbladen in uw navigatiemenu bovenaan uw site. Ze moeten duidelijk georganiseerd en duidelijk genoemd zijn. Voeg Site Search toe aan de rechterbovenhoek van uw scherm, zodat gebruikers snel kunnen vinden wat ze zoeken.

En vergeet niet om de gebruiker de mogelijkheid te bieden om op elk moment terug te keren naar de hoofdpagina van de site, waardoor het niet meer nodig is om moeizaam op de knop “Terug” van de browser te klikken.

Houd de site up-to-date

Ten eerste, hoewel het misschien een beetje vreemd klinkt, wekt de eigenlijke site puur psychologisch vertrouwen op. Gebruikt u een dienst of applicatie die voor het laatst is bijgewerkt in 2016 of zoekt u iets nieuws? Als je laatste nieuws vorig jaar gedateerd is, ontstaat de gedachte dat je lang geleden gesloten bent. En ten tweede misleidt irrelevante informatie de klant. En nogmaals, het ondermijnt de geloofwaardigheid van het bedrijf.

Werk daarom regelmatig de inhoud van uw site bij. De opkomst van nieuwe inhoud zet gebruikers ertoe aan deze keer op keer te bezoeken. Herstel gebroken links – dit is nodig voor een betere conversie van sitebezoekers. Zorg ervoor dat gebruikers alleen relevante informatie zien (nieuws, kortingen, productprijzen, contacten) – anders krijgen ze de indruk dat je onvoorzichtig bent of probeert ze te misleiden.

Plaats contactgegevens op een prominente plaats

Plaats uw contactgegevens op een prominente plek op de website

Contacten van de vestigingen van het bedrijf met onderaan de knoppen voor sociale media.

Hiervoor zijn twee redenen. Ten eerste, als uw bedrijf erop vertrouwt dat mensen contact met u kunnen opnemen (bijvoorbeeld door uw verkoopteam te bellen), berooft de niet-intuïtieve lay-out van contactgegevens u van de klant. Ten tweede beschouwen gebruikers een site zonder contactgegevens twijfelachtig: het is onwaarschijnlijk dat een gerenommeerd kantoor deze informatie zal verbergen.

Uw contactgegevens moeten duidelijk zichtbaar zijn, zodat gebruikers niet lang naar uw telefoonnummer of e-mailadres hoeven te zoeken.

Als u ook sociale media gebruikt om met klanten in contact te komen (en u zou ze moeten gebruiken!), Zorg er dan voor dat u pictogrammen met links ernaar in de koptekst of voettekst plaatst, waar ze gemakkelijk te vinden zijn. U kunt hier bijvoorbeeld pictogrammen nemen.

Vermijd typefouten en fouten

Blindheid komt soms voor, het is waar. Maar om uw bedrijf serieus te nemen, moet de tekst op de site grammaticaal correct zijn. Allerlei fouten schrikken bezoekers af, waardoor uw bedrijf onbetrouwbaar wordt. Hoe kunt u immers met een bedrijf omgaan als u de spelling niet kunt achterhalen?

Je grammatica is een weerspiegeling van je afbeelding. Goed of slecht, je maakt indruk. Gelukkig heb je hier controle over.

Controleer en corrigeer teksten zorgvuldig. Geletterdheid is als hygiëne. Je kunt de briljantste zakenman ter wereld zijn door alle Bezo’s en Zuckerberg in de riem te steken. Maar als je voor klanten en partners verschijnt met een vies hoofd en vuile schoenen, wordt het onwaarschijnlijk dat je talenten worden gewaardeerd.

Maak de site eenvoudig

Website-ontwerp is praktisch het gezicht van uw bedrijf. Hoe onderzoeken mensen volgens een onderzoek de geloofwaardigheid van een website? experts uit Stanford, 75% van de gebruikers vormt een mening over de soliditeit en waarde van een bedrijf op basis van het uiterlijk van de website alleen. Bovendien is het voor gebruikers nodig om met het oog te bepalen of het ontwerp van hoge kwaliteit is of niet.Let op webdesigners: je hebt 50 milliseconden om een ​​goede eerste indruk te maken! slechts 50 milliseconden! En de eerste indruk Te mooi om slecht te zijn: gunstige productverwachtingen verhogen de subjectieve bruikbaarheidsclassificaties en vormen vervolgens alle verdere verwachtingen van uw bedrijf.

U kunt zo hoogwaardige services bieden als u wilt, maar als u een pagina “oorspronkelijk uit de jaren 2000” heeft, zullen alleen uw vrienden ze gebruiken. Houd uw ontwerpen eenvoudig, schoon en elegant. Volg de huidige trends – uw site moet met de tijd meegaan.

Momenteel zijn de belangrijkste designtrends vlakheid en minimalisme. Het tijdperk van in het oog springende hellingen en schaduwen behoort tot het verleden. En onthoud: minder kleuren zijn beter. Maar je moet ze zorgvuldig kiezen.

Bovendien worden sites met een eenvoudig ontwerp sneller geladen dan sites die vol zitten met externe elementen. En snelheid, zoals je nu zult zien, is ook een uiterst belangrijk aspect.

Houd de site snel

Volgens SOASTA’s Mobile Load Time and User Abandonment verlaat 53% van de mobiele gebruikers een website voordat deze volledig is geladen als deze langer dan 3 seconden duurt. Daarnaast zei 83% van de respondenten dat trage sites hen een negatieve indruk geven van een merk of bedrijf. En 28% gaat naar concurrenten als het laden van de website te lang duurt.

Houd uw site op een acceptabele snelheid. Optimaliseer video’s en afbeeldingen om ze snel genoeg onder te dompelen, zelfs op mobiele apparaten.

47% van de gebruikers verwacht dat een gemiddelde site maximaal 2 seconden laadt.

En gebruik advertenties niet te veel: zoals vermeld in het SOASTA-rapport nam bannerweergave op de meeste sites die we hebben onderzocht bijna de helft van de laadtijd in beslag. Gebruikers houden niet zo van advertenties als lange wachttijden.

Maak uw eigen 404-pagina

Technische storingen overkomen iedereen. Maar als uw site een eigen bugpagina heeft, krijgt u de indruk dat uw bedrijf het probleem volgt en actief aanpakt.

Door uw fout toe te geven, bouwt u het vertrouwen van gebruikers op en geeft u hen niet het gevoel dat ze op een onbewerkte site zijn gestuit. Een leeg wit scherm met een of andere technische inscriptie suggereert hackwerk.

Maak een bugpagina om de negatieve gebruikerservaring te verminderen. Plaats er links naar artikelen die hem kunnen interesseren, of naar populaire producten in plaats van ontbrekende, enzovoort.

https://www.webdeveloper.today/2021/05/problem-with-postgres-index-and.html

https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html